Systemy CRM, BPM

Systemy CRM, BPM

Systemy wspomagające zarządzanie relacjami z klientem, tzw. CRM, pozwalają na analizę obsługi klientów czy optymalizowanie strategii działania całej firmy. Posiadanie własnego systemu CRM pozwoli na lepszą analizę potrzeb klienta, a także stanowi solidną bazę wiedzy o klientach całego przedsiębiorstwa.

Systemy BPM pomagają optymalizować wszystkie procesy biznesowe w firmie. Rozpoczynając od zarządzania pracownikami (kontrola czasu pracy, ewidencja urlopów, itp.), a kończąc na optymalizacji linii produkcyjnej. Dzięki takiemu systemowi, wiele procesów w przedsiębiorstwie można ułatwić , w większości przypadków oszczędza to cenny czas, ponieważ system jest w stanie wiele rzeczy wykonać automatycznie. Sprawi to, że pracownicy będą tracić o wiele mniej czasu na powtarzalne procesy.

Cennik

Ceny wszystkich wykonywanych projektów są ustalane indywidualnie po kontakcie z klientem.

Dodatkowe informacje

CRM

Relacje z klientami

Możliwość zarządzania kontaktami z klientem poprzez wiadomości, komunikator, przypomnienia

BPM

Procesy biznesowe

Optymalizacja procesów biznesowych, oszczędność czasu i środków

Technologia

Wykorzystywane technologie

Systemy CRM oraz BPM są wykonywane indywidualnie pod każdą firmę

Zarządzanie

Łatwość zarządzania

Wszystkie systemy są przyjazne dla użytkownika, przez co każdy po szkoleniu poradzi sobie z jego obsługą

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą lub wyceną

Skontaktuj się z nami już teraz